2013. május 18., szombat

Köszönetnyílvánítás

 Szóval elérkeztem ide is... Mindenek előtt szeretném elmondani, hogy hálás vagyok az összes olvasómnak, kommentelőnek, főként Szandrának, aki regényeket írt néhány rész alá. Köszönöm Dorinámnak, hogy segített kitalálni ezt a történetet, hogy mindig elolvasta a fejezeteket, és hogy őszintén elmondta a véleményét - remélem:D. Akkor az összes barátnőmnek, akik segítettek megihletni a szereplőket, a tulajdonságaikat, és mindig biztattak. Köszönöm, hogy ennyien öntöttetek belém lelket. Néhány rész nagyon nehezen született meg, de eljutottunk a történet végéhez. Remélem nem sok embert ábrándítottam ki a befejezéssel, de úgy éreztem, ennek így kell lennie.
Szóval köszönöm azoknak, akik elolvasták, feliratkoztak, de egyelőre ez a blog ennyi volt :). Mindenféleképp szeretnék nyitni egy újat, csak abban nem vagyok biztos, hogy nyilvánosságra adom a történetet. Még nem döntöttem el, mihez akarok kezdeni mindezzel. Addig is sziasztok!:)

1 megjegyzés: